woensdag 19 februari 2014

Essence All about nude eyeshadow palette


Essence komt dit voorjaar met vier nieuwe palettes, de All about... palettes. Vandaag review ik de nude variant waar ik heel benieuwd naar was toen ik de nieuwe producten zag.


Het nude palette bevat zes kleuren: een lichte beige tint met gouden shimmer, een matte licht roze, een oudroze met goude shimmer, een glanzende licht roze, een glanzende donkere grijs en tot slot een cranberry/bordeauxrode kleur. De kleurensamenstelling vind ik heel mooi, niet zo standaard.



Woow! Super goed en veel pigment! Het is misschien niet heel goed te zien op de foto maar het is echt super goede kwaliteit en helemaal voor die prijs. De linker beige met gouden shimmer is heel mooi voor in het binnenste ooghoek en op het wenkbrauw bot als highlighter. De matte roze kleur bracht ik aan op het bewegende ooglid en de cranberry kleur in de arcadeboog. Voor iets meer smokeyeyes bracht ik de grijze kleur in de buitenste V.


Ik ben echt super tevreden over dit palette en ik ga en kan er veel verschillende looks mee maken. Wellicht dat ik ook nog een andere variant ga kopen van deze palettes.

Essence All about nude eyeshadow palette €3,49.


♥ Anouk

Geen opmerkingen :

Een reactie posten