zondag 13 april 2014

Essence colour & go nagellak


Nagellakjes van Essence had ik nog niet zo veel totdat ik er een aantal van een vriendin kreeg, ik vond ze direct heel mooi en kocht -toen de nieuwe collectie in de winkels lag- direct een zomers kleurtje! 107 Naughty and pink! is een hele mooie knalroze kleur en voor €1.69 te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister.


De colour & go lakjes zijn er al een tijdje maar Essence heeft dit voorjaar weer een aantal nieuwe kleuren aan het schap toegevoegd, lekkere zomerse kleurtjes zoals mintgroen, knalgeel en -groen.


Zo ziet hij er uit op mijn nagels. Ik vind het echt een heel mooi kleurtje! Zo'n kleurtje springt van je nagels af. Hij lakt heel fijn, sowieso vind ik het kwastje heel fijn in gebruik omdat hij redelijk breed is. In één laagje dekt de lak al heel goed maar ik heb er nog een tweede laagje overheen gedaan omdat ik dat toch net wat mooier vond.


Ik ben echt heel erg fan van dit lakje en ga hem zeker vaak dragen! Het enige nadeel van deze colour & go nagellak vind ik dat hij al heel snel chipt, dus dat hij er al snel vanaf gaat. Dit gebeurd zelfs als ik er een topcoat over doe maar toch vind ik het voor die prijs een heel goed lakje!

♥ Anouk

Geen opmerkingen :

Een reactie posten