dinsdag 22 april 2014

W7 In The Buff natural nudes eye colour palette



W7 is een merk dat bij de meeste (o.a.) OP=OP winkels te koop is en waarvan ik altijd dacht dat het niet heel veel pigment gaf, maar dat is nu veranderd! Het W7 In The Buff palette is een palette vol mooie warme en koelere nude kleurtjes. Als het goed is is dit ook een goede dupe van het NAKED2 palette van Urban Decay.
Let's go and test this :)


Het palette is van een soort blik materiaal, dit vind ik er heel stoer uitzien en het is hierdoor ook goed stevig. De vormgeving zelf vind ik ook heel erg mooi en strak. 


Als je het blik opent, komen deze prachtige oogschaduws je tegemoet. Alle kleuren hebben ook een naam, dit staat op de achterkant van het palette. Het palette is voorzien van twaalf kleuren en te koop voor €6,95, dat betekend eigenlijk voor elke oogschaduw minder dan €0,60! 


Het palette komt ook nog met een kwastje/applicator. De kant met de haartjes is heel fijn en dun en de sponsapplicator is lekker zacht maar stevig, dus een hele fijne toevoeging aan het palette.
Laten we maar eens gaan kijken naar de kwaliteit van de oogschaduws!


WAUW! Ik ben echt super tevreden over dit palette, het pigment van de oogschaduws is heel goed, de een beter dan de andere maar echt prima om er een mooie ooglook mee te maken. Van de twaalf kleuren zijn er drie mat, Buff (helemaal links), Chocolate (de vijfde) en Onyx (helemaal rechts). De eerste kleur is niet te zien op de swatches omdat je hem ook helemaal niet ziet zitten op mijn huid maar wel op mijn oog. 


Als eerst heb ik Camel op het hele bewegende ooglid aangebracht. Daarna heb ik Thunder in de crease aangezet en met Onyx heb ik de outer V aangezet voor wat meer dimensie. Ook heb ik Onyx zacht aangebracht als lijntje boven mijn ogen. Tot slot heb ik Sand in mijn binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot aangebracht als mooie highlight.

W7 In The Buff natural nude eye colour palette €6,95



Ik ben echt heel erg blij met dit palette en ga zeker veel looks ermee maken! 

♥ Anouk

Geen opmerkingen :

Een reactie posten